Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

ΚΕΡΔΗ ΦΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ON LINE ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ...

Έρευνα της Amadeus για τα Online Ταξιδιωτικά Γραφεία της Ευρώπης δείχνει σημαντικούς παράγοντες για αυξημένη κερδοφορία. Ο σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να κατανοήσει καλύτερα την δομή του λειτουργικού κόστους των Online Ταξιδιωτικών Γραφείων και να αναγνωρίσει τις ευκαιρίες για την βελτίωση της απόδοσής τους.
Το κύριο συμπέρασμα ήταν ότι παρόλο που οι παίκτες της online αγοράς στην Ευρώπη έχουν βελτιωθεί και κλείνουν το χάσμα με τους αντίστοιχους της Αμερικής, υπάρχουν ακόμη περιθώρια για βελτιώσεις της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας του προϊοντικού τους μείγματος.
Η έρευνα διενεργήθηκε σε δείγμα 5 μεσαίου μεγέθους online ταξιδιωτικών γραφείων από την Σκανδιναβία, Γαλλία, Γερμανία και Ολλανδία. Η έρευνα αναγνωρίζει επίσης και τους παρακάτω τέσσερις σημαντικούς παράγοντες που βελτιώνουν την αποδοτικότητα και αυξάνουν την κερδοφορία:

Διαφοροποίηση εσόδων: πώληση και άλλων προϊόντων εκτός από αεροπορικά
Τα Online ταξιδιωτικά γραφεία που συμμετείχαν στην έρευνα πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στην προώθηση και άλλων προϊόντων εκτός από αεροπορικά εισιτήρια, τα οποία προσφέρουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, σε ποσοστό 12,8% από 6,6 % του αντίστοιχου περιθωρίου των αεροπορικών προϊόντων. Ενώ τα υπόλοιπα προϊόντα ταξιδιών αντιστοιχούν στο 76% των εσόδων των παραδοσιακών ταξιδιωτικών γραφείων και σχεδόν στο 50% των Online ταξιδιωτικών γραφείων στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη το ποσοστό αυτό δεν ξεπερνά το 14% των μεικτών πωλήσεωνΣύμφωνα με το PhoCusWright


Βελτιωμένη εμπειρία πελάτη

Η συνολική εμπειρία πελάτη θα μπορούσε να βελτιωθεί με την προσθήκη περισσότερου σχετικού περιεχομένου, ώστε οι ταξιδιώτες κατά την επίσκεψή τους σε ένα online ταξιδιωτικό γραφείο να έχουν πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία του ταξιδιού τους. Καθώς οι ρυθμοί μετατροπής εσόδων για τα εν λόγω γραφεία είναι πολύ χαμηλοί, θα χρειαστεί να ξεχωρίσουν προσφέροντας στους ταξιδιώτες μια εμπειρία ταξιδιού που θα τους κάνει να θέλουν να κλείσουν περισσότερα ταξίδια και να αυξήσουν την πιστότητά τους. Η τεχνολογία πρέπει να προσαρμόζεται για να ανταποκρίνεται γρηγορα στις τάσεις και τις ανάγκες των πελατών.

Αυτοματοποίηση

Αυτός είναι ένας τομέας στον οποίο τα Online ταξιδιωτικά γραφεία έχουν σημειώσει μεγάλα βήματα προόδου τα τελευταία χρόνια. Παρόλα αυτά όμως, συνεχίζει να είναι μια σημαντική περιοχή από την οποία θα μπορούσαν να προκύψουν μεγάλες μειώσεις κόστους. Τα τηλεφωνικά κέντρα και το marketing συγκεκριμένα είναι σημαντικοί τομείς, όπου η αύξηση της αποτελεσματικότητας και της αυτοματοποίησης μπορεί να δείξει άμεσα οφέλη.

Κόστη Marketing

Τα έξοδα marketing, τα οποία αντιστοιχούν κατά μέσο όρο στο 54% όλων των εξόδων των Online ταξιδιωτικών γραφείων και στο 1,22% του ρυθμού μετατροπής μέσω των online καναλιών, αποδεικνύονται ένα πολύ μεγάλο και αναποτελεσματικό έξοδο. Αυτό, σε συνδυασμό με την έλλειψη προγραμμάτων πιστότητας και λύσεις CRM, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η απόκτηση νέων πελατών, όπως και η διατήρηση των υπαρχόντων είναι ένας τομέας που έχει περιθώρια βελτίωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου